Σε μια διαδικτυακό καζίνο που δέχεται πιστωτικές κάρτες, οι παίκτες μπορούν να αμφισβητήσουν και να αντιστρέψουν δόλιες ή παράνομες χρεώσεις πιστωτικών καρτών χρησιμοποιώντας συστήματα αμφισβήτησης και αντιστροφής χρέωσης. Αυτά τα μέτρα εφαρμόζονται για την προστασία των κατόχων καρτών από δόλιες χρεώσεις όταν χρησιμοποιούν ασφαλείς μεθόδους πληρωμής, όπως πιστωτικές κάρτες.
Μια διαφωνία προκύπτει όταν ένας κάτοχος κάρτας εγείρει αμφιβολίες σχετικά με μια συναλλαγή, συνήθως λόγω λάθους στη χρέωση, αδυναμίας παροχής των υποσχόμενων αγαθών ή υπηρεσιών ή γενικής δυσαρέσκειας με την εν λόγω συναλλαγή.
Ο κάτοχος της κάρτας πρέπει να τηλεφωνήσει στην εκδότρια τράπεζα και να δώσει λεπτομέρειες για την αμφισβητούμενη συναλλαγή. Στη συνέχεια, η τράπεζα διεξάγει έρευνα, επικοινωνώντας με τον επεξεργαστή πληρωμών της πιστωτικής κάρτας του διαδικτυακού καζίνο για περισσότερες πληροφορίες και αποδείξεις.
Όταν μια διαφωνία είναι επιτυχής, η εκδότρια τράπεζα μπορεί να ακυρώσει τη συναλλαγή από το διαδικτυακό καζίνο με πιστωτική κάρτα, μια διαδικασία γνωστή ως αντιστροφή χρέωσης. Στη συνέχεια, η τράπεζα μεταφέρει τα χρήματα από τον λογαριασμό του καζίνο στον πελάτη. Η πιστωτική κάρτα με πραγματικά χρήματα στο διαδικτυακό καζίνο κινδυνεύει να χάσει χρήματα, να πληρώσει περισσότερα στο κόστος επεξεργασίας και να αμαυρωθεί η φήμη της εάν οι πελάτες αποφασίσουν να αμφισβητήσουν τις συναλλαγές.
Ισχυρές μέθοδοι ασφάλειας, σαφείς όροι και προϋποθέσεις και χρήσιμη βοήθεια πελατών είναι κοινές στρατηγικές που χρησιμοποιούνται από τα καλύτερα διαδικτυακά καζίνο με πιστωτικές κάρτες για τη μείωση του αριθμού των παραπόνων των καταναλωτών και των αντιστροφών χρέωσης.
Ως αποτέλεσμα της πιθανότητας δόλιας συμπεριφοράς ή κακής χρήσης του συστήματος αντιστροφής χρέωσης, ένα διαδικτυακό καζίνο που δέχεται πιστωτικές κάρτες μπορεί επίσης να επισημαίνει και να απαγορεύει τους παίκτες που ξεκινούν συχνά αντιστροφές χρέωσης.