SBC Summit North America: A Deep Dive into the Affiliate Industry's Future


Βασικά συμπεράσματα:
- Εστίαση στον κλάδο των θυγατρικών: Η SBC Summit θα αναδείξει τον τομέα του μάρκετινγκ θυγατρικών, τονίζοντας τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες.
- Πάνελ και συζητήσεις: Τα βασικά πάνελ θα καλύπτουν θέματα από τη δημιουργία επωνυμίας και τα μεγάλα δεδομένα έως τον αντίκτυπο των επηρεαζόμενων και τη διαφοροποίηση των θυγατρικών.
- Ηγέτες του κλάδου: Εξέχουσες προσωπικότητες από τον κόσμο του μάρκετινγκ θυγατρικών θα μοιραστούν ιδέες και στρατηγικές επιτυχίας.
Το επερχόμενο Σύνοδος Κορυφής SBC Βόρεια Αμερική, που έχει προγραμματιστεί για τις 7-9 Μαΐου, υπόσχεται να είναι ένα κομβικό γεγονός για τους επαγγελματίες στον κλάδο των θυγατρικών. Με μια ολοκληρωμένη ατζέντα που εκτείνεται σε όλο το εύρος του κλάδου, η σύνοδος κορυφής στοχεύει να αναλύσει το τρέχον τοπίο, να αντιμετωπίσει τις πιεστικές προκλήσεις και να αποκαλύψει τις πολλαπλές ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά μας. Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η Διαδρομή συνεργατών και μάρκετινγκ, που πρόκειται να ξεδιπλωθεί στις 8 Μαΐου, το οποίο θα περικλείει την ουσία της δημιουργίας επωνυμίας, της δημιουργίας περιεχομένου και της μεταμορφωτικής δύναμης των μεγάλων δεδομένων.
Ο χώρος θυγατρικών εξελίσσεται, και μαζί του, οι στρατηγικές για δέσμευση, ανάπτυξη και βιωσιμότητα. Οι παράγοντες επιρροής, η τεχνητή νοημοσύνη, η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες και η αφοσίωση των παικτών είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Η σύνοδος κορυφής θα χρησιμεύσει ως χωνευτήρι για ιδέες, με συζητήσεις που στοχεύουν όχι απλώς στην κατανόηση αυτών των στοιχείων αλλά και στην κατοχή τους.
Μία από τις πιο αναμενόμενες συνεδρίες είναι η "Πάνελ ηγετών συνεργατών: Δημιουργία εμπορικών σημάτων μέσω περιεχομένου και προσαρμογής". Σε αυτό το πάνελ θα συμμετέχουν στελέχη της βιομηχανίας όπως ο Andrew Garven από το Covers, ο Michael Daly, πρώην της Catena Media, ο Marcos Oliveira της Clever Advertising και ο RomeSmith της Betsson. Η συλλογική τους σοφία αναμένεται να ρίξει φως στις αποχρώσεις της οικοδόμησης μιας ισχυρής παρουσίας επωνυμίας στην ψηφιακή εποχή.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι το "Μεγάλα δεδομένα στο κέντρο: Πώς οι συνεργάτες και οι χειριστές μπορούν να κατανοήσουν τους πελάτες τους σε πολλά κανάλια" πίνακας. Αυτή η συνεδρία θα διαθέτει μια σειρά από ειδικούς, όπως ο Gil Bushkin από την betPARX, ο Zachary Sold of Caesars, η Elizabeth Lodge από τη Winible και ο James Fox της Google. Η συζήτησή τους θα περιστρέφεται γύρω από τη μόχλευση μεγάλων δεδομένων για την κατανόηση και την προσέλκυση πελατών σε διάφορες πλατφόρμες.
Ο ρόλος των influencers και των streamers γίνεται όλο και πιο κεντρικός στο μάρκετινγκ θυγατρικών. ο "It's an Influencer's World: Charting the Success of Ambassadors, Streamers and Other Social Media Stars" πάνελ θα εμβαθύνει σε αυτό το φαινόμενο. Ομιλητές όπως η Kelly Koffler του Slots500Club & Beyond Blackjack, ο Josh Duffy του Slotaholic, ο Jon Della Terza του NJ Slot Guy, ο Josh Margolis των Pricks Picks, ο Grant Flannery από το Rivalry και ο Lazzar Miucin, Διευθύνων Σύμβουλος της iGaming, θα εξερευνήσουν τις σημερινές επιρροές. αγορά.
Τέλος, το "Διαφοροποίηση συνεργατών: Στρατηγικές επιτυχίας για τα πιο αργά χρόνια" Το πάνελ θα συγκεντρώσει ηγέτες μάρκετινγκ για να συζητήσουν στρατηγικές ανθεκτικότητας και ανάπτυξης. Ονόματα όπως ο Shmulik Segal από την MediaTroopers, ο Noam Klivitsky της 888 Holdings και ο Max Bichsel του Ομίλου Gambling.com πρόκειται να παρέχουν ανεκτίμητες πληροφορίες.
Η Σύνοδος Κορυφής του SBC στη Βόρεια Αμερική δεν είναι απλώς μια εκδήλωση. είναι ένας φάρος για τη βιομηχανία θυγατρικών, που την καθοδηγεί προς ένα μέλλον γεμάτο υποσχέσεις και δυνατότητες. Καθώς η βιομηχανία βρίσκεται στο χείλος του μετασχηματισμού, οι γνώσεις που κοινοποιούνται εδώ θα μπορούσαν κάλλιστα να υπαγορεύσουν την κατεύθυνση που θα πάρει τα επόμενα χρόνια.
Σχετικά Νέα
