logo

Slots Magic Αξιολόγηση 2025 - Payments

Slots Magic Review
Προσφορά μπόνουςNot available
8
18+ | Παίξτε Υπεύθυνα | Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
Γρήγορα δεδομένα
Ιστότοπος
Slots Magic
Έτος ίδρυσης
2017
payments

Το μέγιστο ποσό που μπορείτε να κάνετε ανάληψη σε μία ημέρα είναι 5.000 $ και το μέγιστο ποσό ανά μήνα είναι 10.000 $.

Οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται μόνο για παίκτες που έχουν λογαριασμούς πραγματικών χρημάτων και έχουν κάνει τουλάχιστον μία επιτυχημένη κατάθεση. Για να έχετε μια αδιάκοπη εμπειρία παιχνιδιού, σας προτείνουμε να ακολουθήσετε τη διαδικασία επαλήθευσης. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να στείλετε αντίγραφα νομικών εγγράφων για να μπορέσετε να αποδείξετε την ταυτότητά σας. Εσφαλμένα ή παραπλανητικά δεδομένα θα παρατείνουν μόνο το αίτημα ανάληψης και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ακυρώσουν τα χρήματα.

Το μέγιστο ποσό που μπορείτε να κάνετε ανάληψη είναι 10.000 $ σε 30 ημέρες και σε περίπτωση που κερδίσατε περισσότερα, τότε θα λαμβάνετε 10.000 $ κάθε 30 ημέρες ως δόσεις.

Σε περίπτωση που κερδίσετε ένα τζάκποτ, μπορεί να χρειαστεί λίγος περισσότερος χρόνος για την επεξεργασία του αιτήματος προκειμένου να επαληθευτεί η νίκη.

Μπορείς`Κάντε ανάληψη εάν έχετε ενεργό μπόνους στον λογαριασμό σας. Πρέπει να πληροίτε πρώτα τις απαιτήσεις στοιχηματισμού και μετά να ζητήσετε απόσυρση.

Όταν κάνετε μια κατάθεση χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα, το καζίνο θα σας επιστρέψει το ποσό ίσο με το ποσό που έχετε καταθέσει και για τα υπόλοιπα χρήματα μπορεί να επιλέξει διαφορετική μέθοδο πληρωμής σας.

Όταν κάνετε ανάληψη, το καζίνο μπορεί να σας πληρώσει χρησιμοποιώντας την αγαπημένη σας μέθοδο, αλλά διατηρεί το δικαίωμα να σας πληρώσει χρησιμοποιώντας έναν ή περισσότερους από τους τρόπους πληρωμής που αναφέρονται στο ταμείο.

Όταν ζητάτε ανάληψη, τα χρήματα ενδέχεται να υπόκεινται σε ορισμένες χρεώσεις, όπως συμβαίνει με τα τραπεζικά εμβάσματα.

Μεταφορά χρημάτων μεταξύ παικτών`Οι λογαριασμοί είναι αυστηρά απαγορευμένοι.

Εάν επιλέξετε να ακυρώσετε την ανάληψη σας, τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό των παικτών σας.

Εάν αποτύχετε να στείλετε έγγραφα για την επαλήθευση του λογαριασμού σας, το καζίνο θα ακυρώσει το αίτημα ανάληψης.

Όταν ζητάτε ανάληψη, πρέπει να λάβετε ένα email εάν η ανάληψη ήταν επιτυχής. Εάν δεν λάβετε ένα, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών το συντομότερο δυνατό. Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το καζίνο μέσω Ζωντανής συνομιλίας ή μπορείτε να τους στείλετε ένα email, όποιο είναι πιο βολικό για εσάς.