Συλλέξαμε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Gratorama στις Συχνές Ερωτήσεις.
Κάθε καζίνο χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες προσαρμόζοντας την επίσκεψή σας. Τα cookies δεν χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προσωπικών σας πληροφοριών. Το καζίνο χρησιμοποιεί cookies για να παρακολουθεί την κατάσταση σύνδεσης σας, ακριβώς όπως ένα προληπτικό μέτρο για την προστασία του απορρήτου σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα cookie ανάλογα με το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Εάν χρησιμοποιείτε τον Internet Explorer 8.x, πρέπει να κάνετε τα εξής:
Εάν χρησιμοποιείτε Internet Explorer 6.x και 7.x, πρέπει να κάνετε τα εξής:
Εάν χρησιμοποιείτε το Mozilla Firefox, πρέπει να κάνετε τα εξής:
Εάν χρησιμοποιείτε το Opera 7+ τότε πρέπει να κάνετε τα εξής:
Εάν χρησιμοποιείτε το Safari τότε πρέπει να κάνετε τα εξής:
Το σύστημα του καζίνο είναι σχεδιασμένο κατά τρόπο που προστατεύει τους παίκτες από αδικαιολόγητη απώλεια. Αν τοποθετήσετε ένα στοίχημα και πατήσετε Παίξτε τώρα αλλά αντιμετωπίζετε μια τεχνική αποτυχία, ο γύρος θα παιχτεί αυτόματα από το σύστημα. Μόλις ανακτήσετε τη σύνδεση στο διαδίκτυο μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να δείτε το αποτέλεσμα του στοιχήματός σας όταν κάνετε κλικ στο κουμπί 'Ιστορικό Παιχνιδιών'.
Όταν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το σύμβολο @ πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα συγκεκριμένο συνδυασμό πληκτρολογίου ανάλογα με τη γλώσσα του πληκτρολογίου σας.
Όταν προσπαθείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό και συνεχίζετε να λαμβάνετε το μήνυμα ότι το όνομα χρήστη υπάρχει ήδη, τότε είναι πολύ πιθανό ότι κάποιο άλλο πρόγραμμα-πελάτης χρησιμοποίησε πρώτα το ίδιο όνομα χρήστη. Επομένως, θα πρέπει να προσπαθήσετε να εισαγάγετε διαφορετικό όνομα χρήστη. Υπάρχει και μια άλλη πιθανότητα, ίσως έχετε ήδη δημιουργήσει έναν λογαριασμό και δεν μπορείτε να θυμάστε τον σωστό κωδικό πρόσβασης για να συνδεθείτε. Αν συμβαίνει αυτό, θα πρέπει να προσπαθήσετε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας.
Είναι δυνατή η επαναφορά του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και θα σας καθοδηγήσουν στη διαδικασία.
Συνεχίζω να λαμβάνω μήνυμα "Μη έγκυρο όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης". Τι πρέπει να κάνω? Εάν λάβετε αυτό το μήνυμα, είναι πολύ πιθανό να προσπαθείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας με εσφαλμένο όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης. Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να κάνετε σε περιπτώσεις όπως αυτό:
Ναι, είναι δυνατό να ακυρώσετε την απόσυρσή σας ενώ η κατάσταση εξακολουθεί να εκκρεμεί. Εάν η κατάσταση είναι Εγκεκριμένη ή Ακυρωμένη τότε δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να κάνετε.
Πρέπει πρώτα να προσθέσετε το promo@gratorama.com στο βιβλίο διευθύνσεων ή στη λίστα ασφαλών αποστολέων. Ο λόγος για αυτό είναι επειδή ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών Internet μπλοκάρουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αποστολείς των οποίων οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν βρίσκονται στη λίστα του παραλήπτη. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα: Για το Live / Hotmail / MSN κάντε τα εξής:
Εάν χρησιμοποιείτε AOL τότε πρέπει να κάνετε τα εξής:
Ναι, μπορείτε να ενημερώσετε τη νέα σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πολύ εύκολα. Επιλέξτε Αλλαγή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το μενού και πληκτρολογήστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
Ναι, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης όποτε θέλετε. Στην πραγματικότητα, σας συμβουλεύουμε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας από μια στιγμή μόνο για τη δική σας ασφάλεια. Από το μενού, επιλέξτε Αλλαγή κωδικού πρόσβασης και πληκτρολογήστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
Κάθε φορά που θέλετε να μιλήσετε με τους αντιπροσώπους πελατών, πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί 'Chat' και θα ανοίξετε ένα παράθυρο συνομιλίας. Εάν σε περίπτωση που δεν ανοίγει τότε θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο αναστολέας pop up σας δεν εμποδίζει. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να συνεχίσετε να παίζετε ενώ συζητάτε με έναν εκπρόσωπο υποστήριξης. Αν κατά πάσα πιθανότητα είναι απασχολημένοι μιλώντας με άλλους πελάτες, μπορείτε να αφήσετε το email ή τον αριθμό τηλεφώνου σας και θα επικοινωνήσουν μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Το μπόνους κατάθεσης δεν είναι διαθέσιμο την πρώτη φορά που θα εγγραφείτε για λογαριασμό στο Gratorama.
Τα σημεία Comp είναι απλά μια μικρή ανταμοιβή που λαμβάνετε από το καζίνο κάθε φορά που παίζετε. Για κάθε $ 10 που στοιχηματίζετε λαμβάνετε 1 comp σημείο και δεν είναι σημαντικό αν παίζετε με χρήματα μπόνους ή τα πραγματικά χρήματά σας. Αφού αποκτήσετε 100 πόντους, μπορείτε να τα εξαργυρώσετε στο Ταμείο και αργότερα μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για στοιχηματισμό σε όλα τα παιχνίδια.
Κάτω από το κουμπί "Παίξτε τώρα" θα δείτε το κουμπί "Αυτόματο" και όταν κάνετε κλικ πάνω του θα ανοίξετε το πλαίσιο αυτόματης αναπαραγωγής. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό των παιχνιδιών που θέλετε να παίξετε κάνοντας κλικ σε ένα από τα κουμπιά και το σύστημα θα ξεκινήσει να παίζει όταν κάνετε κλικ σε έναν αριθμό. Μπορείτε να σταματήσετε την αυτόματη αναπαραγωγή οποτεδήποτε θέλετε και δεν χρειάζεται να περιμένετε να τελειώσει. Απλά κάντε κλικ στο κουμπί 'Stop' και η αυτόματη αναπαραγωγή θα σταματήσει μετά το τέλος του παιχνιδιού. Η λειτουργία αυτόματου παιχνιδιού έρχεται και με μερικές Σύνθετες ρυθμίσεις. Όταν χρησιμοποιείτε τις σύνθετες ρυθμίσεις που καθοδηγείτε το παιχνίδι να σταματήσει σε μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
Ναι, μπορείτε να ελέγξετε όλες τις καταθέσεις που έχετε πραγματοποιήσει μέσω του ιστορικού συναλλαγών.
Ναι, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του αιτήματος ανάληψης μέσω του ιστορικού συναλλαγών. Εάν η κατάσταση της αποχώρησής σας εξακολουθεί να είναι "Εκκρεμεί", μπορείτε να ακυρώσετε την ανάληψη εάν επιθυμείτε.
Δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε εδώ. Μόλις το καζίνο λάβει τα έγγραφά σας αποθηκεύονται ηλεκτρονικά σε ένα ασφαλές περιβάλλον με περιορισμένη πρόσβαση.
Μπορείτε να στείλετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: accounting@gratorama.com. Σας συμβουλεύουμε να στέλνετε αντίγραφα υψηλής ποιότητας που επιτρέπουν στο καζίνο να επαληθεύει τα στοιχεία σας χωρίς περιττές καθυστερήσεις.
Η χαρτοπαικτική λέσχη μπορεί να σας ζητήσει να στείλετε ορισμένα ή όλα τα ακόλουθα έγγραφα: