Online καζίνο
onlinecasinorank.gr
  • Καζίνο ανά νόμισμα
  • Καζίνο ανά χώρα
  • Μπόνους καζίνο
  • Παιχνίδια καζίνο
  • Μέθοδοι κατάθεσης
  • Ειδήσεις
Genesis

Genesis Online καζίνο Αξιολόγηση 2021 - Συχνές Ερωτήσεις

  • Νέο Καζίνο 2018 Πολύ Κινητό
Δώρο$1,000Λάβετε το μπόνους σας
8Βαθμολογία

Συχνές Ερωτήσεις

Έχουμε συλλέξει τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Genesis Καζίνο στο FAQ μας.

📌 Πότε να περιμένουμε δωρεάν περιστροφές μου;

  • Μόλις ανοίξετε έναν λογαριασμό και κάντε μια κατάθεση θα λάβετε την πρώτη παρτίδα των 30 δωρεάν περιστροφές μέσα σε 24 ώρες.

  • 📌 Πόσο καιρό είναι η διαδικασία απόσυρσης;

  • Όλα εξαρτώνται από τη μέθοδο που χρησιμοποιείτε για να κάνετε μια ανάληψη. Το καζίνο επεξεργάζεται αποσύρσεις μεταξύ 24 και 72 ωρών.

  • 📌 Πόσο καιρό χρειάζεται για να ελέγξει ένα λογαριασμό;

  • Μόλις το καζίνο λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα έγγραφα λογαριασμός σας θα επαληθευτεί μεταξύ 48 και 72 ωρών.

  • 📌 Τι συμβαίνει όταν χάσω τη σύνδεσή μου στο διαδίκτυο ενώ παίζω ζωντανά παιχνίδια;

  • Αν χάσετε σύνδεση στο internet, ενώ παίζετε ζωντανά επιτραπέζια παιχνίδια, το παιχνίδι θα συνεχιστεί κανονικά. Εάν δεν μπορείτε να επανασυνδεθεί άμεσα, τότε το στοίχημά σας θα καταγραφεί ως «σταθεί», και αυτό σημαίνει ότι σε εκείνο το σημείο δεν παίρνετε καμία περαιτέρω ενέργεια. Μόλις ανακτήσει τη σύνδεσή σας στο Internet, μπορείτε να ελέγξετε όλα τα στοιχήματα που τοποθετήθηκαν στην ιστορία το παιχνίδι σας.

  • 📌 Μπορώ να ρωτήσω το ζωντανό αντιπρόσωπο σε περίπτωση που έχετε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με το λογαριασμό μου;

  • Το live dealer δεν έχει πρόσβαση στο λογαριασμό σας και τα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε να ρωτήσετε τους ερωτήσεις σχετικά με τις στρατηγικές του παιχνιδιού που παίζετε, αλλά όχι για το λογαριασμό σας. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με το λογαριασμό σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και μπορείτε να το κάνετε μέσω live chat, τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

  • 📌 Υπεύθυνο Παιχνίδι - Έχω αλλάξει το μυαλό μου σχετικά μου αυτο-αποκλεισμού. Μπορώ να την ακυρώσω;

  • Αν είστε ένας παίκτης από το Ηνωμένο Βασίλειο, τότε δεν μπορείτε να ακυρώσετε το αυτο-αποκλεισμού, κάθε άλλο παίκτες μπορούν. Θα πρέπει να γράψετε ένα αίτημα μεταξύ άλλων και ως το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες γιατί θέλετε να ανοίξετε ξανά το λογαριασμό σας. Θα έχει 7 ημέρες υπαναχώρησης περίοδο, δίνοντάς σας την ευκαιρία να επανεξετάσει την απόφασή σας. Οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να περιμένει για την περίοδο αυτο-αποκλεισμού μέχρι το τέλος πριν να μπορούν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.

  • 📌 Υπεύθυνο Παιχνίδι - Τι να κάνετε όταν τα άκρα περίοδο αυτο-αποκλεισμού;

  • Μόλις έχει λήξει η περίοδος αυτο-αποκλεισμού, ο λογαριασμός σας θα είναι εκ νέου ανοίγει αυτόματα. κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου πρέπει να στείλετε ένα αίτημα για να ανοίξει εκ νέου το λογαριασμό τους.

  • 📌 Υπεύθυνο Παιχνίδι - Μπορώ να κλείσει οριστικά το λογαριασμό μου;

  • Αν θέλετε να κλείσετε οριστικά το λογαριασμό σας, θα πρέπει να Εξυπηρέτηση Πελατών επαφή με [email protected]

  • 📌 Υπεύθυνο Παιχνίδι - Πώς να εγγραφείτε για GAMSTOP;

  • Όταν θέλετε να εγγραφείτε για GAMSTOP θα πρέπει να επισκεφθείτε www.gamstop.co.uk και εισάγετε κάποια προσωπικά στοιχεία όπως το όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μια περίοδο 24 ωρών και μια φορά που κάνετε περίοδο αυτο-αποκλεισμού σας θα τεθεί σε ισχύ.

  • 📌 Υπεύθυνο Παιχνίδι - Πώς να αποκλείσει τον εαυτό του από τα τυχερά παιχνίδια;

  • Αν πιστεύετε ότι η συνήθεια τα τυχερά παιχνίδια σας είναι να πάρει εκτός ελέγχου είναι μια καλή ιδέα να αργά τα πράγματα κάτω. Μπορείτε να κλείσετε το λογαριασμό σας για ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα 7 ημερών έως ενός έτους. Όταν θέλετε να ανοίξετε ξανά το λογαριασμό σας και πάλι θα πρέπει να περιμένουμε για 7 ημέρες, η οποία είναι μια περίοδος cool-off. Οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο μπορεί να πάρει ένα χρονικό όριο μεταξύ 1 και 45 ημέρες ή και αυτο για να αποκλείσουν τον εαυτό τους από τα τυχερά παιχνίδια για χρονικό διάστημα 6 μηνών. Κατά την περίοδο αυτο-αποκλεισμού, ο λογαριασμός σας δεν θα ενεργοποιηθεί κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς και. Σας συμβουλεύουμε να αυτο-εξαιρέσετε τον εαυτό σας από άλλους λογαριασμούς με διάφορες εταιρείες για το δικό σας καλό. Μπορείτε επίσης να εγκαταστήσετε το λογισμικό που θα απαγορεύουν την πρόσβαση σε οποιαδήποτε περιοχή παιχνιδιού. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών της, πριν να λάβει περαιτέρω μέτρα.

  • 📌 Μπορώ να αλλάξω λανθασμένη τα προσωπικά μου στοιχεία;

  • Είστε επιτρέπεται να αλλάξει κάποια προσωπικά στοιχεία και αν πιστεύετε ότι έχετε κάνει κάποιο λάθος κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής. Θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξτε την καρτέλα προφίλ. Δεν μπορείτε να αλλάξετε το όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης και τη χώρα διαμονής για λόγους ασφαλείας. Σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια θα πρέπει να υποστήριξη πελατών επαφή.

  • 📌 Τι να κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για να εγγραφείτε για το καζίνο;

  • Εάν έχετε ξεχάσει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας που χρησιμοποιήσατε την πρώτη φορά που θα εγγραφεί για το καζίνο θα πρέπει να στείλετε ένα email στο [email protected] και η υψηλού επιπέδου ομάδα στο καζίνο Genesis θα σας βοηθήσει.

  • 📌 Νομίζω ότι έχω ήδη ένα λογαριασμό στη Γένεση Καζίνο. Πώς μπορώ να ελέγξω αν αυτό είναι αλήθεια;

  • Αν πιστεύετε ότι έχετε ήδη ένα λογαριασμό στη Γένεση Καζίνο, αλλά δεν θυμάμαι τα στοιχεία σύνδεσης που χρειάζεστε για την υποστήριξη των πελατών επαφή με [email protected] και η ομάδα θα είναι σε θέση να ελέγξει και να επαληθεύσει τα στοιχεία σας. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγουμε να έχει κλείσει το λογαριασμό σας.

  • 📌 Τι συμβαίνει όταν κάποιος έχει προβλήματα στη σελίδα εγγραφής;

  • Οι περισσότεροι από τη στιγμή που θα πάρετε ένα μήνυμα σφάλματος, σε ορισμένες περιπτώσεις, θα υπάρχει μια εξήγηση για το τι πρέπει να κάνετε. Σε περίπτωση που βρείτε επίμονα προβλήματα όταν προσπαθούν να εγγραφείτε στο καζίνο, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και θα σας βοηθήσουν και να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε την εγγραφή.

  • 📌 Πώς μπορώ να βρω προφίλ μου σελίδα;

  • Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, τότε πηγαίνετε στην καρτέλα «Ο Λογαριασμός μου» που μπορεί να βρεθεί στο μπαρ στον τελευταίο πλοήγησης. Αυτό θα σας μεταφέρει στην αρχική σελίδα σας και από εκεί μπορείτε να βρείτε στην καρτέλα Προφίλ στο πλαϊνό μενού.

  • 📌 Είναι δυνατόν να έχουμε περισσότερους από έναν λογαριασμούς;

  • Κάθε χρήστης επιτρέπεται να έχει μόνο ένα λογαριασμό. Το καζίνο διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει διπλούς λογαριασμούς.

  • 📌 Είναι δυνατόν να ελέγξετε το ιστορικό του λογαριασμού και των συναλλαγών;

  • Όταν πηγαίνετε στο λογαριασμό μου και να κάνετε κλικ στην καρτέλα Συναλλαγές μπορείτε να δείτε τη δραστηριότητα του λογαριασμού σας. Αν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών.

  • 📌 Ποιος να ρωτήσω σε περίπτωση που έχετε απορίες σχετικά με το λογαριασμό μου;

  • Κάθε φορά που έχετε προβλήματα ή απορίες σχετικά με το λογαριασμό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μέσω live chat, τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα σας βοηθήσει ευχαρίστως.

  • 📌 Μπορώ να απενεργοποιήσω τη συνδρομή μου για ενημερωτικά δελτία και προσφορές;

  • Σε περίπτωση που δεν θέλετε να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία από το καζίνο απλά κάντε κλικ στο κουμπί «Διαγραφή» που μπορεί να βρεθεί στο τέλος του κάθε email. Ένας άλλος τρόπος για να απενεργοποιήσετε τις ειδοποιήσεις είναι να ενημερώσετε τις ρυθμίσεις σας μου Ειδοποιήσεις »και δεν θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις από το Genesis Καζίνο.

  • 📌 Είναι δυνατόν να αλλάξετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

  • Ναι, μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κάθε φορά που θέλετε και η διαδικασία είναι πολύ απλή. Θα πρέπει να πάτε στο λογαριασμό σας και να βρείτε την καρτέλα «Αλλαγή Email» και ακολουθήστε τις οδηγίες.

  • 📌 Νομίζω ότι έχω ένα πρόβλημα με το τζόγο. Ποιος μπορεί να μου ζητήσει βοήθεια;

  • Online τυχερά παιχνίδια μπορεί να είναι ένα διασκεδαστικό και προσοδοφόρα δραστηριότητα, αλλά από καιρό σε καιρό να μερικοί παίκτες χάνονται στην όλη διαδικασία. Πιστεύουν ότι μπορούν να κερδίσουν ένα εισόδημα από τα τυχερά παιχνίδια μόνο, ή πιστεύουν ότι μπορεί να παίξει περισσότερο για να επιστρέψουν τα χρήματα που έχουν χάσει. Όποια και αν είναι η περίπτωση, το θέμα θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και αν πιστεύετε ότι έχετε αναπτύξει μια εξάρτηση από τα τυχερά παιχνίδια, τότε θα πρέπει να ζητούν βοήθεια. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και θα σας καθοδηγήσει στα βήματα που πρέπει να ληφθούν και να λάβει τα θέματα στα χέρια σας.

  • 📌 Πώς να βεβαιωθείτε ότι θα λάβετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από Genesis Καζίνο;

  • Αυτό είναι πολύ απλή και το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσθέσετε GenesisCasino.com στη λίστα «Ασφαλής Αποστολέας» πάροχος σας.

  • 📌 έκανα λάθος όταν μοιράζονται τα προσωπικά μου στοιχεία κατά την εγγραφή. Τι πρέπει να κάνω?

  • Όταν μάθετε ότι μερικά από τα στοιχεία που έχετε μοιραστεί με το καζίνο είναι εσφαλμένη, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καζίνο αμέσως. Μπορείτε είτε να στείλετε ένα email στο [email protected] ή μέσω ζωντανής συνομιλίας. μέσα υποστήριξης θα χαρεί να σας βοηθήσει.

  • 📌 Μήπως Γένεση Casino έχουν όλες τις απαραίτητες άδειες;

  •  Το καζίνο λειτουργεί από Genesis Global Limited και έχει συσταθεί σύμφωνα με τους νόμους της Μάλτας και ελέγχεται από την Μάλτα Αρχή Τυχερών Παιχνιδιών με αριθμό αδείας MGA / B2C / 314/2015. Το καζίνο έχει αδειοδοτηθεί και ελέγχεται από την Επιτροπή Στοιχηματισμού του Ηνωμένου Βασιλείου με αριθμό αδείας 000-045235-R-324-169-008

  • 📌 Πόσο ασφαλές είναι να στείλετε προσωπικά έγγραφα στο καζίνο;

  • Κάθε έγγραφο που λαμβάνει το καζίνο διατηρείται σε ένα ασφαλές περιβάλλον και είναι προσβάσιμο μόνο με ανώτερο προσωπικό ασφαλείας.

  • 📌 Πόσο ασφαλή είναι τα δεδομένα μου και τη δραστηριότητα μου στο Genesis Καζίνο;

  • Η στιγμή που θα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας όλες τις δραστηριότητες σας προστατεύονται χρησιμοποιώντας πρότυπη τεχνολογία κρυπτογράφησης. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα προσωπικά σας στοιχεία και όλες τις δραστηριότητες στον ιστότοπο που παραμένει ιδιωτικό. Γένεση Casino είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη και ένας από τους κύριους λόγους για αυτό είναι διότι παρέχει μια ασφαλή, υπεύθυνη και ασφαλές περιβάλλον τυχερών παιχνιδιών.

  • 📌 Τι είναι ΑΕγχΠΠ;

  • ΑΕγχΠΠ ή γενικού κανονισμού προστασίας δεδομένων ελέγχει πώς οι εταιρείες χρησιμοποιούν τα προσωπικά σας στοιχεία. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το όνομα, τη διεύθυνση ή τον αριθμό τηλεφώνου για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Παρακάτω έχουμε περιγράψει πώς αυτό μπορεί να σας επηρεάσει.

  • 📌 μπορώ να έχω κάποιες προσωπικές πληροφορίες διαγραφεί;

  • Όλες οι πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στη βάση δεδομένων για μια ορισμένη περίοδο 5 ετών δεν μπορεί να αλλάξει απολύτως. Ο κανονισμός αυτός έχει οριστεί από το Ξέπλυμα Βρώμικου Χρήματος Πρόληψη και Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας κανονισμών. Να θυμάστε ότι όλες οι πληροφορίες που έχει το καζίνο για σας θα καταστραφεί μετά τη λήξη της περιόδου διατήρησης.

  • 📌 Γιατί το καζίνο χρειάζεται προσωπικές πληροφορίες;

  • Το καζίνο υποχρεούται από το νόμο να σας παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Το καζίνο μπορεί να επεξεργαστεί Al the προσωπικές πληροφορίες τη στιγμή που θα συμφωνήσουν να παράσχουν το ίδιο. Για περισσότερες πληροφορίες, σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του καζίνο.

  • 📌 Πόσο καιρό χρειάζεται για να κάνετε μια κατάθεση;

  • Οι περισσότερες από τις μεθόδους κατάθεσης διαθέσιμες στο Genesis Casino είναι στιγμιαία. Αυτό σημαίνει ότι από τη στιγμή που κάνετε μια κατάθεση τα χρήματα θα μεταφερθούν στο υπόλοιπό σας μέσα σε λίγα λεπτά. Μερικές μέθοδοι κατάθεσης μπορεί να διαρκέσει περισσότερο, ανάλογα με το ποια πάροχο που χρησιμοποιείτε και τη χώρα σας.

  • 📌 Πώς να κάνετε μια κατάθεση;

  • Κάνοντας μια κατάθεση είναι πολύ απλή, το μόνο που χρειάζεται για να βρείτε το κουμπί κατάθεση η οποία βρίσκεται στην κορυφή δεξιά πλευρά κάθε σελίδας ή μπορείτε να πάτε στη σελίδα Ο λογαριασμός μου. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι κατάθεσης διαθέσιμο και θα πρέπει να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει το καλύτερο. Θα πρέπει να θυμάστε ότι από τη στιγμή που θα επιλέξετε τη μέθοδο κατάθεσης, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ίδια μέθοδο, όταν κάνετε ανάληψη. Γένεση Casino προσφέρει τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής: Visa, MasterCard, Skrill, Neteller, Paysafe ή Τραπεζική Κατάθεση. Εάν αντιμετωπίσετε προβλήματα κατά την προσπάθειά σας να κάνετε μια κατάθεση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών για περαιτέρω βοήθεια.

  • 📌 έκανα μια κατάθεση, αλλά τα χρήματα δεν είναι ακόμη σε ισορροπία μου. Τι πρέπει να κάνω?

  • Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να ελέγξετε αν τα χρήματα αφαιρούνται από την κάρτα σας ή του λογαριασμού. Αν ήταν, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και μπορούν να εντοπίζουν τα χρήματα και να λύσει το πρόβλημα για σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα πρέπει να στείλετε ένα αντίγραφο της συναλλαγής, ώστε οι πράκτορες πελάτης μπορεί να το διερευνήσει με τον πάροχο πληρωμής.

  • 📌 Πόσο ασφαλή είναι τα λεφτά μου σε Γένεση Καζίνο;

  • Genesis Casino παρέχει ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον για τους παίκτες τους. Όλες οι πληροφορίες σας κρυπτογραφούνται χάρη στις συνδέσεις SSL οι χρήσεις του καζίνο. Αυτό σημαίνει ότι μόνο οι άνθρωποι που είχαν ως στόχο να διαβάσετε τις πληροφορίες και κανένας άλλος. Οι μέθοδοι πληρωμής ότι οι χρήσεις του καζίνο είναι συμβατό PCI πράγμα που σημαίνει ότι τα στοιχεία της κάρτας σας με ασφάλεια χειρισμός. κορυφαία τεχνολογία χρησιμοποιείται για να εξασφαλίσει ότι τα οικονομικά στοιχεία σας είναι ασφαλή από μη εξουσιοδοτημένη τροποποίηση ή χρήση.

  • 📌 Τι νόμισμα μπορώ να χρησιμοποιήσω για να κάνω μια κατάθεση στο Genesis Καζίνο;

  • οι παίκτες Όλα Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να χρησιμοποιήσετε GBP όταν κάνουν μια κατάθεση στο λογαριασμό τους. Άλλα νομίσματα που υποστηρίζονται στο Genesis Casino είναι: USD, EUR, NOK, SEK, GBP, CHF, CAD, AUD, ZAR, CZK, PLN, RUB, DKK, RON, GEL, TRY, CNY, NYZ, MXN, NGN, BGN, HRK, HUF, PEN, KRW, UAH, INR. Θα πρέπει να θυμάστε ότι από τη στιγμή που συνδέουν το νόμισμα με το λογαριασμό σας κατά την εγγραφή σας για το καζίνο, το ίδιο νόμισμα δεν μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.

  • 📌 έκανα μια αίτηση ανάληψης, αλλά έχω αλλάξει γνώμη. Μπορώ να την ακυρώσω;

  • Ναι, είναι δυνατόν να ακυρώσετε την αίτηση ανάληψης. Θα πρέπει να κατευθυνθείτε προς το τμήμα Ο λογαριασμός μου και κάντε κλικ στην καρτέλα Εκκρεμείς αναλήψεις. Απλά ακολουθήστε τις οδηγίες και μπορείτε να ακυρώσετε την αίτηση ανάληψής σας σε χρόνο μηδέν.

  • 📌 Έχω δυσκολία να κάνει ανάληψη. Τι τρέχει?

  • Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να κάνετε είναι να ελέγξετε αν όλες οι πληροφορίες που θα παρέχονται από το καζίνο κατά την εγγραφή είναι ακριβής. Αυτοί είναι οι πιο κοινοί λόγοι για τους οποίους απόσυρση δεν συμβαίνει: · Μπορείτε απέτυχε να επαληθεύσετε το λογαριασμό σας. · Προσπαθείτε να αποσύρει περισσότερα χρήματα από ό, τι έχετε στο υπόλοιπό σας · Τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού σας είναι εσφαλμένη · Έχετε ένα ενεργό μπόνους που πρέπει να ποντάρετε Αν ελεγχθεί και διαπιστώθηκε ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστή τότε σας συμβουλεύουμε να δοκιμάσετε το άνοιγμα του λογαριασμού σας σε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης. Εάν το πρόβλημα παραμένει το τελευταίο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και των υπαλλήλων θα προσπαθήσει να λύσει το πρόβλημά σας.

  • 📌 Υπάρχουν τέλη που συμμετέχουν για αναλήψεις εκεί;

  • Υπάρχει μια αμοιβή διαχείρισης 2% που εμπλέκονται όταν κάνετε ανάληψη. Πριν επιβεβαιώσετε την απόσυρση σας θα ειδοποιηθείτε του ποσού. Να θυμάστε ότι ζητώντας την απόσυρση αποδέχεστε τα τέλη, καθώς και. Υπάρχουν μερικοί τρόποι πληρωμής όταν το ποσό μπορεί να είναι μικρότερο από αυτό.

  • 📌 Μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χρήματα μπόνους σε όλα τα παιχνίδια καζίνο;

  • Μερικά μπόνους περιορίζεται σε ορισμένα παιχνίδια, ενώ άλλοι μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιοδήποτε παιχνίδι. Πριν λάβετε τα χρήματα μπόνους θα πρέπει να ελέγξετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις Μπόνους για πρώτη φορά.

  • 📌 Μπορώ να παραδώσει ένα μπόνους;

  • Ναι, μπορείτε να παραδώσει ένα μπόνους, πριν να αρχίσει να παίζει. Μπορείτε να παραδώσει ακόμα ένα μπόνους από τη στιγμή που έχουν αρχίσει να παίζουν και να τοποθετηθεί ένα στοίχημα. Θα πρέπει να θυμάστε ότι αν αποφασίσετε να κάνετε ότι όλα τα κέρδη θα είναι παράδοση επίσης, και όλες οι ζημίες θα αφαιρούνται από τα πραγματικά χρήματα σας. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να πάτε στο τμήμα Λογαριασμός μου τότε Ισορροπία και στην καρτέλα Μπόνους και κάντε κλικ στο κουμπί «Forfeit» κάτω από το ενεργό μπόνους.

  • 📌 Ποιες είναι οι απαιτήσεις στοιχήματος για μπόνους;

  • Ένα μπόνους που λαμβάνετε όταν κάνετε μια κατάθεση είναι μόνο επιπλέον χρήματα στο καζίνο σας ανταμείβει με ώστε να μπορείτε να παίξετε περισσότερο και να δοκιμάσετε περισσότερα παιχνίδια. Κάθε ένα από τα μπόνους που το καζίνο έχει να προσφέρει έρχονται με στοιχηματισμού απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη. Τα μπόνους και δωρεάν περιστροφές από τη Γένεση καζίνο πρέπει να ποντάρετε 40 φορές, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά. Μπορείτε να κάνετε ανάληψη πριν να ποντάρετε το μπόνους, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα χάσετε τα χρήματα του μπόνους σας και όλα τα κέρδη πάρα πολύ.

  • 📌 Μπορώ να παίξω παιχνίδια δωρεάν;

  • Ναι μπορείς. Ορισμένα παιχνίδια μπορεί να παίξει σε δοκιμαστική έκδοση, ενώ άλλοι δεν μπορούν. Αυτό συμβαίνει συνήθως με ζωντανά παιχνίδια όπου όλες οι πίνακα θέσεων που προορίζονται για την πληρωμή των παικτών.

  • 📌 Πώς να ενεργοποιήσετε δωρεάν γυρίσματα;

  • Από καιρό σε καιρό τα βραβεία καζίνο πιστούς παίκτες του με ορισμένες ελεύθερες περιστροφές για να δοκιμάσουν ένα νέο παιχνίδι. Ενεργοποίηση τα δωρεάν γυρίσματα είναι πολύ εύκολο. Απλά πρέπει να συνδεθείτε στο παιχνίδι και θα λάβετε μια ειδοποίηση που δείχνει τον αριθμό των δωρεάν γυρισμάτων που έχουν χορηγηθεί.

  • 📌 είναι η δίκαιη παιχνίδια καζίνο και τυχαία;

  • Το γεγονός ότι οι προσφορές καζίνο παιχνίδια από καλά αναγνωρισμένες και αξιόπιστες οι πάροχοι τα λέει όλα. Όλα τα παιχνίδια έχουν δοκιμαστεί σε ένα από τα πιο έμπειρο και έμπιστο τυχερών παιχνιδιών εργαστήρια δοκιμών του κόσμου που ονομάζεται Δοκιμές Technical Systems, η οποία αποτελεί μέρος του Gaming Laboratories International. Επίσης, τα παιχνίδια έχουν εγκριθεί από το eCOGRA το οποίο είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό δοκιμών με έδρα το Λονδίνο. Αυτό σημαίνει ότι η γεννήτρια τυχαίων αριθμών είναι 100% σίγουρη και αμερόληπτη.

    προμηθευτές λογισμικού

  • 📌 το οποίο μπορεί να βρεθεί στο Γένεση Καζίνο;

  • Στη Γένεση Καζίνο, μπορείτε να βρείτε τα παιχνίδια του μερικά από τα καλύτερα προμηθευτές λογισμικού ποτέ συμπεριλαμβανομένων NetEnt, Microgaming, Quickspin, NYX Interactive, Play n`Go, και Εξέλιξη.

  • 📌 Τι συμβαίνει όταν χάσω σύνδεση στο internet, ενώ παίζει ένα παιχνίδι;

  • Τίποτα δεν συμβαίνει όταν διακοπεί η σύνδεση. Το παιχνίδι που παίζεις είναι σε παύση και μόλις ανακτήσει την σύνδεση σας θα συνεχίσει στο σημείο που σταματήσατε στην πρώτη θέση. Ποτέ δεν θα χάσετε τα χρήματά σας λόγω της αποσύνδεσης.

  • 📌 Έχω καταγραφή πρόβλημα στο λογαριασμό μου;

  • Είστε πιθανώς χρησιμοποιώντας τα λάθος στοιχεία σύνδεσης ή ίσως Caps Lock είναι ενεργοποιημένο, στο πληκτρολόγιό σας. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να προσπαθήσετε να το επαναφέρετε χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης στο μενού βοήθειας. Εάν το πρόβλημα παραμένει τότε σας συμβουλεύουμε να υποστήριξη πελατών επαφής για πρόσθετη βοήθεια.

  • 8Βαθμολογία
    Online καζίνο

    Σύντομη παρουσίαση καζίνο

    Πρόγραμμα συνεργατών (1) +
    Affiliate Cruise
    Γλώσσες (5) +
    Αγγλικά
    Γερμανικά
    Νορβηγικά
    Σουηδικά
    Φινλανδικά
    Χώρες (25) +
    Αίγυπτος
    Αιθιοπία
    Βενεζουέλα
    ΒουλγαρίαΓερμανία
    Ελβετία
    Ηνωμένο Βασίλειο
    Ιορδανία
    Κένυα
    Καμερούν
    Καναδάς
    Κατάρ
    Κροατία
    Μαρόκο
    Μεξικό
    Νιγηρία
    Νορβηγία
    Νότια Αφρική
    Ομάν
    Περού
    Πολωνία
    Ρωσία
    Σαουδική Αραβία
    Τσεχία
    Τυνησία
    Καζίνο (2) +
    Νομίσματα (26) +
    γουάν Κίνας
    γουόν Νότιας Κορέας
    γρίβνα Ουκρανίας
    δολάρια Αυστραλίας
    δολάρια ΗΠΑ
    δολάρια Καναδά
    δολάρια Νέας Ζηλανδίας
    ευρώ
    ζλότι Πολωνίας
    κορόνες Δανίας
    κορόνες Νορβηγίας
    κορόνες Σουηδίας
    κούνα Κροατίας
    λάρι Γεωργίας
    λέου Ρουμανίας
    λίρες Τουρκίαςλίρες στερλίνες Βρετανίαςλεβ Βουλγαρίας
    νάιρα Νιγηρίας
    πέσο Μεξικού
    ραντ Νότιας Αφρικής
    ρούβλια Ρωσίας
    σκληρές κορόνες Τσεχοσλοβακίας
    σολ Περού
    φιορίνια Ουγγαρίας
    φράγκα Ελβετίας
    Λάβετε το μπόνους σας
    Η Online Καζίνο Rank είναι μια ανεξάρτητη πύλη τυχερών παιχνιδιών σε απευθείας σύνδεση που παρέχει τρέχουσες και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον κόσμο των online καζίνο.
    © onlinecasinorank.gr 2021