Η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των μπόνους εγγραφής και των μπόνους καλωσορίσματος είναι όταν προσφέρονται. Παρόλο που παρέχονται μπόνους καλωσορίσματος σε πελάτες που έχουν ήδη εγγραφεί και έχουν κάνει την πρώτη τους κατάθεση ή αγορά, τα κίνητρα εγγραφής παρέχονται συχνά ως κίνητρο για νέους καταναλωτές να εγγραφούν σε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν.
Αιρετότητα
Οι περιορισμοί χαρακτηρισμού μεταξύ των δύο είναι μια άλλη σημαντική διάκριση. Όλοι οι νέοι πελάτες συχνά πληρούν τις προϋποθέσεις για μπόνους εγγραφής, εάν πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις, όπως το να είναι νέος πελάτης, να εισάγουν έναν κωδικό προσφοράς ή να κάνουν μια ελάχιστη κατάθεση. Από την άλλη πλευρά, τα μπόνους καλωσορίσματος προορίζονται συχνά για πελάτες που πληρούν πιο συγκεκριμένα κριτήρια, όπως την πραγματοποίηση της πρώτης τους κατάθεσης ή την εκπλήρωση ορισμένων απαιτήσεων δαπανών.
Ποσό και δομή μπόνους
Το μέγεθος και η μορφή των κινήτρων ποικίλλει μεταξύ των μπόνους εγγραφής και των μπόνους καλωσορίσματος επίσης. Αντίθετα, για να καλωσορίσουμε τα μπόνους, τα οποία είναι συχνά ένα ποσοστό της αρχικής κατάθεσης του πελάτη μέχρι ένα καθορισμένο ποσό, τα μπόνους εγγραφής είναι συχνά ένα σταθερό ποσό, όπως $100 ή $200. Επιπλέον, τα μπόνους καλωσορίσματος μπορούν να δομηθούν ως κλιμακωτό μπόνους, όπου οι πελάτες λαμβάνουν πρόσθετα μπόνους για την πραγματοποίηση πολλαπλών καταθέσεων ή την εκπλήρωση άλλων απαιτήσεων δαπανών.
Απαιτήσεις στοιχηματισμού
Τέλος, τα μπόνους εγγραφής και τα μπόνους καλωσορίσματος μπορεί να έχουν διαφορετικές απαιτήσεις στοιχηματισμού. Οι απαιτήσεις στοιχηματισμού αναφέρονται στο ποσό των χρημάτων που πρέπει να στοιχηματίσει ή να παίξει ένας πελάτης πριν μπορέσει να αποσύρει τα κέρδη που κέρδισε από το μπόνους. Τα μπόνους εγγραφής μπορεί να έχουν υψηλότερες απαιτήσεις στοιχηματισμού, καθώς συχνά προσφέρονται σε μεγαλύτερα ποσά, ενώ τα μπόνους καλωσορίσματος μπορεί να έχουν χαμηλότερες απαιτήσεις για να ενθαρρύνουν τους πελάτες να συνεχίσουν να παίζουν.