Νέα διαφήμιση κανόνες για τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου

Ειδήσεις

2019-09-11

Eddy Cheung

Οι φορείς εκμετάλλευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο που να δουν τους νέους κανόνες διαφήμισης έρχονται να αναγκάσει. Από τη στιγμή που η στάχτες διετή πέντε-test αγώνα της σειράς μεταξύ της Αγγλίας και της Αυστραλίας, το γράψιμο είναι στον τοίχο - τυχερά παιχνίδια διαφημίσεις δεν είχε καμία θέση στην αθλητική βιομηχανία.

Νέα διαφήμιση κανόνες για τη βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου

Η εφαρμογή των νέων κανόνων διαφήμισης τυχερών παιχνιδιών σημαίνει ότι οι φίλαθλοι παρακολουθούν τα παιχνίδια στην τηλεόραση δεν θα βομβαρδίζονται με διαφημίσεις τυχερών παιχνιδιών. Η σειρά δοκιμών ήταν η πρώτη μεγάλη αθλητική διοργάνωση που θα πραγματοποιηθεί από τότε που εφαρμόζονται αυτοί οι νέοι κανόνες. Bookmakers δεν θα διαφημίσουν κάποια από τα εμπορεύματά τους κατά τη διάρκεια του live αγώνες.

προστασία των ευάλωτων

Ο κύριος λόγος που η βρετανική βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών είδε να χωράει να ενημερώσετε τους νόμους τυχερά παιχνίδια το περασμένο έτος ήταν η προστασία των ευάλωτων ατόμων. Με ανησυχίες που εκφράστηκαν για τις επιπτώσεις της έχουν ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις γεμιστό με διαφημίσεις στοιχημάτων, υπήρχε μια αυξανόμενη ανάγκη για την προστασία των παιδιών και άλλων ευάλωτων ατόμων από τις συνέπειες της ανεύθυνης τυχερά παιχνίδια.

Μία από τις εγγυήσεις που διατίθενται για την ενθάρρυνση υπεύθυνο παιχνίδι είναι η προσαρμοσμένη «σφύριγμα σφύριγμα» κανόνα. Ο κανόνας αυτός υποχρεώνει στοιχημάτων φορείς και ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών τους από πέντε λεπτά πριν το ματς ξεκινά μέχρι πέντε λεπτά μετά το διαγωνισμό. Αφαίρεση στοιχημάτων προσθέτει από αθλητικές εκπομπές είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση των ευάλωτων ατόμων.

Εξαιρέσεις ιπποδρομίες

Ποδόσφαιρο στοίχημα προσθέτει πρόσφατα προστεθεί στον κατάλογο των οργανωμένων εκδηλώσεων προστεθεί κάτω από το «σφύριγμα σφύριγμα» κανόνα. Αυτοί οι νόμοι ισχύουν για την αγγλική Premier League, η οποία πήρε μόνο εν εξελίξει πρόσφατα, και άλλα χαμηλότερα επίπεδα. Όλα τα στοιχήματα εταιρείες αναμένεται να συμμορφωθούν με την παρούσα εθελοντική απαγόρευση, με ιπποδρομίες εξαιρούνται από την απαγόρευση.

Η συμπερίληψη του ποδοσφαίρου ή εκτός των ιπποδρομιών από την απαγόρευση αυτή σημαίνει ότι οι φίλαθλοι να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για την αιφνιδιαστική επίθεση των διαφημίσεων. Από την άλλη πλευρά, τα αγωνιστικά γεγονότα αναμένεται να βρεθούν στην ευχάριστη θέση να είναι τα μόνα αθλήματα που διαφημίζονται πριν αθλητικά γεγονότα.

Πιθανές Συστάσεις

Η κίνηση να λαμβάνουν νομοθετικά μέτρα που γίνεται με ανησυχεί η καλυτέρευση της κοινωνίας. Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι έχουν την άποψη ότι αυτή η κίνηση δεν θα φέρει τους καρπούς αν δεν περιλαμβάνει και άλλες μορφές διαφήμισης. In-γήπεδο διαφημίσεις και χορηγίες πουκάμισο, για παράδειγμα, είναι έτοιμη να είναι για την παραλαβή τέλος στο μέλλον νομοθεσίες.

Υπάρχει η δυνατότητα να έχουν χώρο και πουκάμισα χορηγός προσφορές αισθάνεται την οργή για το στοίχημα απαγόρευση διαφήμισης στο μέλλον. Η ποσότητα, συχνότητα, διεισδυτικότητα, και τραχυφωνία των διαφημίσεων τυχερών παιχνιδιών έχουν ένα θέμα σοβαρά προβλήματα στο παρελθόν. Στο πλαίσιο αυτό, είναι μόνο θέμα χρόνου πριν από την επιβολή επίσημη στεγανά κανόνες.

Τελευταίες ειδήσεις

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ λοταρίας και τζόγου;
2022-05-17

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ λοταρίας και τζόγου;

Ειδήσεις